הטיפול הרפלקסולוגי יוצר תנועה, תנועה פיזית של דם ולימפה בזכות פעולת העיסוי לאורך השוק ובכף הרגל, תנועה אנרגטית שמטרתה להניע התחדשות, לשחרר תקיעות ועומס. תזונה פנימית שקטה שמחזקת את היכולת לקבל את המציאות ולהגיב אליה באופן שקט, רגוע. מהי רפלקסולוגיה:הטיפול הרפלקסולוגי הוא עיסוי ולחיצה בנקודות לאורך כף הרגל והשוקיים. נקודות לחיצה אלו הן "נקודות השתקפות" המשקפות את כל איברי הגוף ולחיצה בנקודה X משפיעה על אותו איבר, מעוררת אותו או מרגיעה אותו. לדוגמא: את המעי ניתן לעורר ולהמריץ לתנועה במצב של עצירות וניתן להרגיע ולאזן במצב של התכווצויות או שלשול. הטיפול הרפלקסולוגי מתאים לכל אדם מגיל ילדות ועד 120 שנה... ביכולתו לשפר את התפקוד הפיזי, הקוגניטיבי ומצב הרוח.המגע עוצמתי ועדין גם יחד. במהלך הטיפול משתחררים עומסים ומתפנה מרחב פנימי שקט. מתי יוכל להתאים טיפול רפלקסולוגי ?הטיפול הרפלקסולוגי מטפל בכאב – כאבי גב, צוואר, כאבים נודדים, נוירופתיה סכרתית. איזון המערכת ההורמונלית - כגון אי סדירות במחזור החודשי, תופעות PMS או כאשר מתמודדים עם תופעות גיל המעבר. תחזוק טוב של מערכת החיסון במצבים "כרוניים" של חולשה - כמו דלקות שונות, דלקת מפרקים, פיברומיאלגיה, טרשת נפוצה, מחלת ההיפים.תמיכה במצבים נפשיים כמו חרדה, לחץ מתמשך, או תקופות של חוסר שקט ועצבנות.הטיפול מומלץ בתקופות של שינויים או של קשיים, מומלץ הן לאישה והן לגבר הנמצאים בטיפולי פוריות.כשיש בעיות עיכול שונות - החל מעצירות או שלשול, נפיחות וגזים, מעי רגיש ומחלות דלקתיות כגון קרואן וקוליטיס. אסתמה וקשיי נשימה, דלקות גרון חוזרות ונזלת כרונית . הטיפול המהנה מתאים כטיפול מחזק ומתחזק, לאנשים בריאים, ועוזר להם להישאר בריאים, חסינים ורגועים. אשמח לענות על כל שאלה,מעיין-זך

מעיין שליבו - נטורופתיה הוליסטית | 052-8022243 | מושב חרות | maayan.shalibo@gmail.com | יצירת קשר

Powered by 022.co.ilכניסה למשתמש רשום | הצטרף לרשימת תפוצה | תנאי שימוש | הקם אתר חינם | | RSS